Om foreningen

Hvem er vi?
Nyborg Husflidsskoles mission er at formidle viden om og udvikle de gamle husflids- og håndværksfag i forhold til det moderne liv. Vi vil give alle mulighed for at lære om og opleve kvaliteten af det gode håndværk. Vi skaber rum for fællesskab og glæden ved selv at skabe og udvikle godt håndværk.

Nyborg Husflidsskole er en trendsættende og kreativ husflidsskole med tilbud på forskellige niveauer til alle generationer. Vi er en åben husflidsskole med gode faciliteter og med aktivitet både dag, aften og weekends.

Kvalitet er en kerneværdi for os. Vi er kendt i hele landet for vores spændende fagudbud og højkompetente undervisere, og vi tiltrækker kursister fra hele landet.

Nyborg Husflidsskole
Carlsmindevej 1
5800 Nyborg

Skoleleder: Annemarie Højer Schjøler

Mail: info@nyborg.husflid.dk

CVR: 20474491

Telefontid: 10.00-12.00 mandag-onsdag

Vi har i øjeblikket ekstra travlt på kontoret. Svarer vi ikke på telefonen, så send gerne en mail og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Medlem af Fora